6.24.2012

I dag er det min mormors fødselsdag, så vi har vækket hende med sang, da hun er hjemme hos os. Dagen kommer nok til at gå med lagkage og sådan, og i aften skal vi så køre min mormor til Århus, da hun skal indlægges og opereres i ryggen i morgen. Det er rigtig synd for hende at hun skal indlægges på sin fødselsdag, synes jeg, men det er en operation hun har ventet på længe, så det er godt hun "endelig" skal opereres.

I går endte det med at min mor, far, søster og jeg tog til Sankt Hans i Lunden, og det var rigtig hyggeligt! Det var et kopiband af Gasolin, som hed Midt Om Natten, som spillede en masse Gasolin sange, og det var simpelthen sådan en god stemning! Alle klappede og dansede og sang, og det var rigtig sjovt, også selvom det regnede en smule. Derefter var vi lidt ved Sankt Hans bålet.

Lige nu regner det, men jeg kan faktisk godt lide regn, især om natten. Tit hvis det regner om natten, åbner jeg mit vindue og ligger og lytter på regnen. Det er jeg vild med. Men jeg elsker også sol og sommer, I ved, sådan nogle lange aftner og lange dage på aftenen, stjernekik osv. Og jeg er også ret vild med sne. Det jeg mindst kan lide er når der er rigtig varmt og så rigtig overskyet eller bare i det hele tager når der er overskyet. Så ved I også det ;-)

// So, so is how I'm doing, if you're wondering
   I'm in a fight with the world, but I'm winning.
   Stay there, come closer, it's at your own risk
   Yeah you know how this life can be a bitch.

{ Billede af min mormor og jeg fra nytårs aften. Tillykke mormor<3 }



Ingen kommentarer:

Send en kommentar