6.29.2012

I dag er det den 29. juni og vi har fået sommerferie!

Ugen har været travl, men jeg elsker at have travlt, så det gør ingenting! Mandag var jeg på arbejde, og om aftenen sov Camilla her, fordi vi skulle øve projekt, som vi fremlagde tirsdag. Tirsdag eftermiddag holdt vi en afskedsfest for en lille pige fra vores skole, fordi hun flytter, og hende var jeg barnepige for om aftenen. Onsdag var jeg på arbejde og det var jeg også i går, og i går aftes var jeg i biografen og se LOL med Miley Cyrus, Demi Moore og Doughlas Booth (<33333). Årh, han er sød, og Miley Cyrus er SÅ flot! Det er en vildt god film, sådan en hyggelig en... I dag har jeg været på arbejde igen... Nu er der som sagt sommerferie, og jeg vil nyde det, for vores skema for næste år er ret hårdt!

Screenshots fra LOL:





Årh, ku ham godt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar