9.22.2012

I'm back, for good.

Jeg har ikke blogget i meget lang tid nu! Jeg ved faktisk ikke hvorfor, men jeg skal nok prøve at blogge regelmæssigt igen, da jeg gerne vil have flere læsere og sådan. Siden sidst er der sket en masse. Jeg er blevet 15 år gammel, og der er ikke den store forskel, udover jeg godt kan lide at sige hvor gammel jeg er nu, frem for før. Jeg havde en rigtig hyggelig fødselsdag med familie og venner, og en helt masse gode gaver. Jeg har også være til koncert med smukke, dejlige Lady GaGa, men jeg gider ikke forklare om koncerten, for den kan ikke forklares. Det eneste jeg kan sige er at hun er MINDST lige så fantastisk i virkeligheden, som hun er på TV og sådan. Men, for jeres egen skyld, gå ind på Youtube og se nogle af hendes livevideoer her fra Danmark.

Lige nu sidder jeg bare og hører musik, og det har jeg gjort længe! Jeg tror ikke jeg kan sove, for jeg har været på hyttetur fra i går til i dag med min årgang, og vi har ikke sovet sådan vildt meget i nat, så jeg har sovet nogle timer her i eftermiddag, og så synes jeg aldrig man kan falde i søvn, når man har gjort det. Jeg er også ved at blive lidt syg, kan jeg mærke, øv.

Jeg sad lige og fandt nogle citater, som jeg vil dele med jer. Jeg ved godt jeg tit lægger citater herind, men det er nok fordi jeg synes de er så inspirerende og gode. Så her er der lidt. Håber I vil følge med på bloggen, det her er en slags ny start for mig. Kisses.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar