9.22.2012

3 Absolutely Musthaves!

Disse tre ting, er tre ting, som jeg uden tvivl skal have fingrene i ASAP!

Denne parfume er for en Little Monster som mig, et absolut musthave!  Det er den første sorte parfume, der nogensinde er lavet. Jeg ved ikke hvordan den dufter, men jeg skal have den uden tvivl, og selvfølgelig er den god, når det er Lady Gaga, der står bag den. Jeg er lidt usikker på hvornår den når Danmark, da de bliver ved med at sige: "Nok engang i næste uge" når jeg spørger i diverse butikker, som forhandler parfume.
250,- / 30 ml
325,- / 50 ml

Denne angorastrik er fra H&M, og den er bare SÅ lækker! Og så er det Lana  Del Rey, som reklamerer for den!
149,- 
Jeg var i biografen og se denne film, og den er bare så hyggelig! Jeg er vild med Miley Cyrus, hun er så flot og cool, og  meget talentfuld, og oven i det er lækre Douglas Booth med. Kan det blive bedre? Sikkert ikke! Den udgives i Danmark 6. november.
Ca. 179,- (Dette er et gæt, men nye DVDer ligger der omkring.)
Kisses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar