8.09.2012

I dag er der 25 dage til jeg skal til koncert med Lady GaGa! Jeg har lige bestilt tøj og paryk og sådan til koncerten, men jeg ved ikke om jeg vil vise det herinde, for det må også gerne være en slags overraskelse. Nogle af mine veninder ved det, men jeg skal lige overveje om jeg vil lægge billeder ind herinde. Men jeg kan give en ledetråd: Det er et slags space-kostume i sølv og lilla, og det er vildt cool! Jeg håber det snart kommer hjem til mig, glæder mig til at se det i virkeligheden. Så tror jeg jeg har styr på stortset det hele til koncerten! Det bliver utrolig fedt, jeg kan slet ikke vente! 

En anden ting jeg også glæder mig til er min fødselsdag, som er den 25. august, altså om 16 dage! Jeg glæder mig rigtig meget i år, det plejer jeg slet ikke. Men jeg tror jeg vil gøre mere ud af min fødselsdag i år, end jeg plejer. 

I dag skal jeg klippes (regner jeg med) og skal til fodbold, det skal jeg nemlig starte til igen. Jeg skrev engang herinde at jeg skulle have en pause, men nu har jeg besluttet mig for at starte igen, dels for fællesskabet og dels for at komme i bedre form igen. Men jeg håber det bliver godt, selvom jeg nok er den ringeste på holdet, nu er jeg jo "ny"... Men jeg vil give alt jeg har, for så kan man ikke gøre det bedre.

Håber I har det godt ;-)

SÅ smuk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar