8.04.2012

Ebeltoft, yup.

Hellow. Jeg har været i Ebeltoft, og jeg vil lige dele nogle af mine billeder derfra. For som man siger: "Billeder siger mere end 1OOO ord!" <3 Hahaha, min søster og jeg spiste Paradis Is hver dag, man kan sgu købe sig fattig i det lort, elsker det <3.

You can stand under my umberella-ella.

Blæser væk :-()


I'm like a bird - I wanna fly away.


Ej, kan vi tænke, lol.

Vores elskede SVANE GUMBI<3 DEN R SØJ.

Har vi set et monster? Nej, slet ikke, vi skriger for sjovt, med ansigtsmasker på. Rikke duftede af chokolade og jeg af passionsfrugt, vi kunne blive en god dessert. :-ppPPPppPPPpp

"Man kan bare ikke se godt ud i en bil" -Rikke.

Rikke og Mette farvede mit hår GULD! Nice. Det var nicere i virkeligheden.

"Tør du tage en bid?" Ad den i midten var dårlig, men det var REDBULL. Har Rikke så fået vinger? (I ved: "RedBull gir' viiiiiiinger") Men nej, ingen vinger..

Mor skulle lige have en lille is.


Ebeltoft by night. Og ja, jeg har selv taget billedet, selvom jeg må  indrømme man kan komme i tvivl, det ligner jo et postkort.


Det er Fregatten Jylland, jeg var derinde.


Og så brugte jeg selvfølgelig en masse penge, og I skal nok få mine køb at se en anden dag. Sessss<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar