5.27.2012

Summer, baby!

Nyder det gode vejr, føler helt vi har sommerferie. Jeg plejer slet ikke at elske sommer og godt vejr så meget, men i år kan jeg slet ikke få nok af det! Lige for tiden hygger jeg migog nyder livet. Har været ude at bade et par gange, og er ved at være lækker brun. Lige nu sidder jeg og laver lektier og mor er ved at lave wienersnitzler, mhmm. Sidder og hører Summerboy af Lady Gaga, hvilket er et mega dejligt nummer, minder mig meget om sommer. Dog er det nok Summer of 69 der gør mig mest sommerstemt, men altså Summerboy handler jo om sommerkærlighed, hvilket jeg kunne håbe på. Hihihi.


I går var der Eurovision, hvor Sverige vandt med Euphoria, som er en super god sang. Dog gik Standing Still af Roman Lob (Tyskland) lige i hjertet på mig. Han er sød og synger super godt.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar